Subject: SA EKM nõukogu koosolek 04.06 kl 16.00
From: "Mari Kangur" <[email-masked]>
To: Paavo Nõgene <[email-masked]>, "Merilin Piipuu", "[email-masked]", "[email-masked]", "Reigo Kuivjogi" <[email-masked]>
Cc: "KUM min", <[email-masked]>, "[email-masked]", "Herta Karjus" <[email-masked]>, "[email-masked]", "Kristiina Lott" <[email-masked]>, "Kai Meritam" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 16:17:28 +0300

Tere!

Edastan kolmapäeval, 4. juunil kell 16.00 Kumu kunstimuuseumis toimuva SA
Eesti Kunstimuuseumi nõukogu koosoleku päevakorra tutvumiseks.

Päevakord:

1.                  Ülevaade SA EKM 2025. aasta majandustulemustest
(jaanuar–mai)

2.                  SA EKM planeeritav tegevus väljaspool Eestit: näitused
ja suurlaenud

3.                  SA EKM 2025. aasta näituste plaani tutvustus

4.                  Kohapeal tekkinud küsimused (vajadusel)

Tervitades

Mari Kangur

Direktori abi / Assistant to Director

Kumu kunstimuuseum / Kumu Art Museum

+372 602 6024, +372 5326 8238